Šta je Brandsupply?

Brandsupply je onlajn tržište za grafički dizajn. Drugim rečima,Brandsupply objedinjuje onlajn ponudu i potražnju grafičkog dizajna. To može biti korporativni dizajn ili logo, može da uključi vrstu reklamiranja, dizajn veb stranice, ime kompanije ili bilo koju drugu vrstu grafičkog dizajna. Mi sarađujemo sa start ap kompanijama, srednjim preduzećima i organizacijama ili fondacijama sa kreativnim dizajnom, nešto što je do nedavno bilo dostupno samo velikim korporacijama sa velikim budžetom.

 

Kako Brandsupply funkcioniše?

Svaki konkurs počinje sa kratkim informisanjem dizajneram, gde sve zahteve, cenu i trajanje konkursa određuje klijent. Sledi visoko interaktivni proces gde dizajneri podnose svoje radove; Klijentih ocenjuje i iznosi svoje mišljenje(feedback), i tako navodi konkurs.Automatizovani sistem elektronske pošte vas obaveštava svaki put kada se novi dizajner prijavi na konkurs. Na taj način ste uvek u toku sa dešavanjima koja se tiču vašeg konkursa. Na stranici vašeg profila možete videti portfolio svakog dizajnera i komunicirati putem privatnih poruka. Kada se konkurs završi, klijent bira pobednički dizajn prema svojim kriterijumima i željama i plaća prethodno određeni iznos dizajneru. Kada se pobednik odabere i izvrši se isplata, klijent dobija sva autorska prava na odabrani dizajn.

 

Koja je ciljna grupa za Brandsupply?

I klijenti i dizajneri;

Klijenti:  Sve kompanije (SP kao glavna grupa) kojima je potreban bilo koji vid grafičkog dizajna npr. Logo.

Dizajneri: Svaki dizajner koji smatra da je sposoban da izađe u susret klijentu i njegovim potrebama.(Uglavnom pojedinci, honorarci i ponekad studenti).

 

Zašto Brandsupply?

Brandsupply omogućava srednjim i malim preduzećima pristup profesionalnom dizajnu koji bi tradicionalno bio izvan budžeta istih. Samim tim, Brandsupply je jeftiniji i brži način da kompanija dođe do željenog rezultata a da pritom ima opciju izbora dizajna. Takođe Brandsupply posluje nezavisno.

 

Da li Brandsupply pruža usluge štampanja?

Ne, brandsupply.rs se striktno fokusira na dizajn i kreativnost. 

 

Šta je to konkurs?

Konkurs definiše želje i zahteve klijenta za npr. dizajn logoa,na koji se zatim priljavljuju učesnici(dizajneri),takmičeći se za nagradu. Sledi onlajn interakcija i komunikacija gde dizajneri predstavljaju svoje radove a klijenti iznose svoje mišljenje(predloge za izmenu, korekcije itd). Na kraju konkursa, klijent bira jedan pobednički dizajn od svih radova koji su predstavljeni.

 

Kako konkurs funkcioniše?

Klijent kreira novi konkurs.U većini slučajeva je to kompanija u razvoju. U opisu konkursa, želje/zahteve/ideje određuje klijent. To su uglavnom korisne informacije koje dizajneru daju uvid u vrstu poslovanja kompanije ili proizvod koji se brendira kako bi se stvorila što jasnija slika o željenom dizajnu. Takođe,klijent određuje trajanje konkursa, i kompenzaciju koja se plaća za pobednički rad.  Zatim, dizajneri šalju svoje radove u periodu trajanja konkursa. Pri završetku konkursa,klijent bira pobednika. Kada dizajner pošalje klijentu svoj rad,isplaćuje im se prethodno određena kompenzacija(nagrada).U tom procesu transakcije klijent istovremeno dobija sva prava i intelektualnu svojinu nad dizajnom. Ako klijent nije u potpunosti zadovoljan, nismo ni mi.U takvim slučajevima, nema potrebe za plaćanjem troškova uspešnog projekta niti nagrade za dizajnera.

 

Kako mogu da započnem novi konkurs?

Da bi ste započeli novi konkurs prvo morate da se prijavite na brandsupply.rs. Prijava traje jako kratko i potpuno je besplatna. Mi ćemo vam posle toga obezbediti vaš lični ID broj i profil stranicu. Sada ste spremni da učestvujete u postojećim ili napravite svoj novi konkurs.Da bi ste započeli novi konkurs kliknite na „Postavi novi konkurs“ dugme na našoj početnoj stranici. Kada kreirate konkurs, od vas se traži da se detaljnije izjasnite vezano za dizajn koji vam je potreban. To su uglavnom informacije o poslovanju vaše kompanije,vaše želje i isčekivanja, kao i trajanje konkursa i koliki je nagradni fond za pobednički dizajn.

 

Koliko traje konkurs?

Standardno trajanje konkursa je 14 dana. Naravno dešava se da je kompaniji potreban dizajn za kraći vremenski period ili da kompanija želi da konkurs traje duže kako bi videla što više rezultata i radova.U takvim slučajevima, konkursi mogu varirati od jedne nedelje do mesec dana maksimalno. Tu odluku donosi klijent koji kreira konkurs. Kada konkurs postane aktivan,promene trajanja konkursa nisu moguće. Međutim,naše iskustvo je dokazalo da je nedelju dana sasvim dovoljno da se dobiju odlični rezultati.

 

Kako mogu da učestvujem u konkursima kao dizajner?

Da biste učestvovali na konkursima prvo morate da se prijavite na Brandsupply.rs.Ako ste već postojeći član, jednostavno pretražite aktivne konkurse i prijavite se na onaj koji odgovara vašim sposobnostima. Kada kliknete na „Prijavi se“ dugme, bićete preusmereni na stranicu za prijavljivanje. Sada možete slati vaše radove na stranicu željenog konkursa uključujući i kiratak opis dizajna. Kada pošaljete vaš rad,zvanično učestvujete u konkursu i možete da komunicirate sa klijentom.

 

Šta se dešava na kraju konkursa?

Kada se period konkursa okonča,klijentu se šalje automatizovan mejl, u kome se navodi kada treba da se proglasi pobednik.Posle odabira pobedničkog rada,dizajner dobija automatizovan mejl sa instrukcijama kako da klijentu prosledi svoj dizajn.(preko naše veb stranice)

 

Koji format moram da koristim kao dizajner?

Pažljivo pročitajte opis konkursa da bi ste bili sigurni koji format klijentu odgovara. Za onlajn prezentaciju u toku konkursa uglavnom se koriste ekstenzije JPEG(.jpg) ili PNG(.png). Međutim finalni rad mora se poslati u formatu AI (vektorski format). Idealna rezolucija za onlajn prezentaciju je 800x800 piksela. Izrada veb stranica je jedini izuzetak, tako da je idealna rezolucija veb stranice 1024x768 piksela.

 

Šta ako klijent zatraži rad pre kraja konkursa?

Odluka kao dizajnera je u potpunosti na vama. Ipak, razmišljajte o posledicama. Šta ako klijent nestane sa vašim radom? Zbog toga mi savetujemo naše dizajnere da uvek sačekaju kraj konkursa,da bi izbegli krađu intelektualne svojine.

 

Zašto se moj dizajn ne prikazuje?

Vaš dizajn bi trebalo da bude vidljiv odmah posle slanja.Ako to nije slučaj,pokušajte da osvežite stranicu u vašem veb pretraživaču.Ako se vaš rad i dalje ne prikazuje,sačekajte nekoliko minuta i ponovite proceduru.Za više informacija ili dodatnu pomoć, molim vas konktaktirajte našu tehničku podršku.

 

Šta predstavljaju zvezdice ispod radova?

Zvezdice funkcionišu kao sistem ocenjivanja od 1 do 5 (5 kao najviša ocena) a postavljaju ih klijenti. Ovaj sistem olakšava klijentima da izraze svoje mišljenje i daju smernice dizajnerima, shodno svojim željama.Kao klijent imate mogućnost da iznesete mišljenje/date smernice tako što ćete ocenjivati određene radove. Sa druge strane, dizajnerima je jasnije kako treba formulisati rad prema zahtevima klijenta. Budite originalni i poštujte druge dizajnere, što znači da ne treba da kopirate tuđe radove! Mi pratimo sve konkurse kako bi smo izbegli plagijate i ako vidimo dizajnera koji se time bavi, imamo sva prava da ga uklonimo sa konkursa.

 

Kako mogu da ocenjujem radove sistemom zvezdica?

Odaberite bilo koji rad na vašem konkursu. Ispod rada će vam se pojaviti opcija da ga ocenite. Odabirom broja zvezdica,daje se ocena radu,gde je jedna zvezdica najniža a pet zvezdica najviša ocena.

 

Kako funkcioniše sistem interakcije/komunikacije između klijenta i dizajnera?

Klijenti imaju nekoliko načina da komuniciraju sa dizajnerima. Na primer, radovi mogu biti ocenjeni sistemom zvezdica. Isto tako, klijenti mogu da ostavljaju direktne komentare na stranici konkursa. Naravno, moguće je i slanje privatne poruke željenom dizajneru. Brandsupply savetuje javni vid komunikacije kako bi rezultati bili što bolji.

 

Da li je moguće odabrati više radova kao pobedničke?

Nažalost, ta opcija nije moguća. Dozvoljeno je odabrati samo jednog pobednika.

 

Koliko je potrebno klijentu da proglasi pobednika?

Period može trajati do 7 dana. Većina klijenata jako brzo odabere pobednika s obzirom da pažljivo prati konkurs. Nekima je potrebno više vremena da bi bili sigurni da su doneli pravu odluku. Brandsupply je odredio maksimalan period od 7 dana za donošenje odluke o pobedniku. Klijent nije u obavezi da odabere pobednika. Ako radovi koji su poslati ne zadovoljavaju potrebe klijenta,on može okončati konkurs bez odabira pobednika. Mi verujemo našim dizajnerima i iz iskustva znamo da se ovakve situacije skoro nikad ne dešavaju.

 

Šta se dešava sa autorskim pravima?

Brandsupply ovo shvata jako ozbiljno. Želimo da budemo sigurni da klijent može da koristi dizajn samo onog trenutka kada je kompenzovao dizajnera,što se spominje u našim Uslovima Korišćenja, sa kojima se slažu i klijenti i dizajneri kada se prijavljuju ili kreiraju konkurs. 

 

Koje su cene konkursa?

To je ono što Brandsupply čini jedinstvenim u moru dizajnerskih agencija i usluga! Klijent sam određuje sumu koju će isplatiti pobedniku konkursa. Ovo uglavnom znači, da što je veća nagrada,izbor radova će biti opširniji.Mada, čak i konkursi sa minimalnim nagradama dobijaju radove najvišeg kvaliteta. Ako su vam potrebni saveti oko određivanja nagrade za konkurs,posetite stranicu „Kako da odredim odgovarajuću cenu za moj konkurs?“. Pored sume koju klijent određuje(i plaća ako je konkurs uspešan), plaća se 15% za troškove odabira pobednika (ako je konkurs uspešno završen) i troškovi obrade i administracije koji su 29,95 eura. Mi nismo zadovoljni ako klijent nije zadovoljan. Ako je klijent nezadovoljan radovima,konkurs se završava bez odabira pobednika. U takvim slučajevima, nema potrebe za isplatom nagrade namenjene dizajneru niti troškova odabira pobednika.

 

Koliko moram da platim da bih učestvovao u konkursu?

Za dizajnere,participacija u bilo kom konkursu je potpuno besplatna!

 

Šta je to no cure,no pay garancija?

U standardnim marketing agencijama, klijenti često plaćaju ogromne sume novca za svoj dizajn. Povrh toga, klijenti često imaju ograničen izbor radova od kojih mogu da biraju. Brandsupply to radi drugačije! Ako klijent nije zadovoljan radovima,konkurs se završava bez pobednika. Klijent nije dužan da plati troškove odabira pobednika niti nagradu za pobednički dizajn. Ipak, mi verujemo našim dizajnerima i sigurni smo da će kreirati radove koji će nadmašiti vaša očekivanja!

 

Kako da odredim odgovarajuću kompenzaciju za konkurs?

Klijent sam određuje nagradu koju će isplatiti pobedničkom dizajneru na kraju konkursa. To uglavnom znači da što je veća nagrada, izbor će biti veći. Međutim i konkursi sa nižim nagradnim fondom dobijaju rezultate najvišeg kvaliteta.  Tabela ispod će vam okvirno dati predstavu o prosečnim cenama. Ipak, finalnu odluku o nagradnom fondu donosi klijent. To može biti i ispod i iznad prosečne cene.Onog trenutka kada postavite konkurs, možete videti rangiranje cena u vašoj specifičnoj kategoriji namenjenoj za to.

 

Šta sve moram da platim kada započnem konkurs?

Potrebno je uplatiti 29,95 eura administrativnih troskova kada se postavlja novi konkurs. Time mi pokrivamo naše troškove postavljanja i održavanja konkursa kao i promociju vašeg konkursa našim dizajnerima.Ako klijent na kraju konkursa odabere pobednika, potrebno je isplatiti ugovorenu nagradu i dodatnih 15% za troškove odabira pobednika.

 

Kako funkcioniše nagrada/isplata?

Za svaki otvoreni konkurs postoji nagradni fond koji prethodno odredi klijent. Kada se konkurs okonča, šalje se notifikacija klijentu da je dužan da isplati nagradni fond konkursa i dodatne troškove. Onog trenutka kada dizajner klijentu pošalje rad u odgovarajućem formatu,nagrada se preko Brandsupply-a šalje dizajneru. Generalno isplate se vrše petkom na svake 2 nedelje.

 

Koje su opcije plaćanja za klijente ?

Trenutno je moguće plaćanje putem fakture, koja će vam biti poslata prilikom postavljanja konkursa. U skorije vreme se planira uvođenje procesiranje platnih kartica. 

 

Na koji način Brandsupply isplaćuje dizajnere?

Dizajnerima se vrši isplata ili na račun bilo koje banke koja posluje na teritoriji Srbije ili putem MoneyBookers naloga ako je dizajner prijavljen na internacionalni konkurs.

 

Kada se vrše isplate?

Administrativni troškovi se naplaćuju odmah po postavljanju konkursa. Nagradni fond i troškovi odabira pobednika se isplaćuju onog trenutka kada klijent odabere pobednika. Ako pobednik ne bude odabran, klijent nije dužan da plati nagradni fond niti troškove odabira pobednika.

 

Kako se pobedniku isplaćuje nagradni fond?

Kada se odabere pobednik, dizajner prvo mora da obezbedi klijentu sva potrebna dokumenta u odgovarajućem formatu. Onog trenutka kada klijent potvrdi da je dobio dizajn, Brandsupply izvršava uplatu na račun dizajnera. To se uglavnom dešava petkom svake druge nedelje.

 

Kako mogu da se prijavim?

Da se prijavite kao klijent ili dizajner, jednostavno kliknite na „Prijavi se“ dugme u gornjem desnom uglu početne stranice. Za nekoliko minuta postajete član potpuno besplatno i spremni ste da počnete.

 

Kako da postanem dizajner?

Mnogi žele da budu dizajneri. Naravno, potrebno je da imate znanje i umeće grafičkog dizajna. Pored toga ništa drugo se ne zahteva i naravno potpuno je besplatno! Sve što treba da radite je da pratite korake navedene iznad.

 

Kako da postanem klijent?

Svako kome je potreban grafički dizajn,pozvan je da bude naš klijent. Ništa pored toga nije potrebno. Sve što treba da radite je da pratite korake navedene iznad. Za više informacija o tome kako da postavite konkurs, pogledajte „Kako da započnem konkurs?“ sekciju.

 

Da li je moguće posedovati više od jednog naloga?

Ne, ovo nije dozvoljeno,jer može izazvati konfuziju u zajednici i organizaciji.

 

Kako mogu da promenim svoju lozinku?

Vašu lozinku možete promeniti na „Moj Brandsupply“ stranici do koje možete doći preko početne stranice.

 

Kako mogu da promenim svoje lične podatke?

Vaše lične podatke možete promeniti na „Moj Brandsupply“ stranici. Samo kliknite na dugme „Moj Brandsupply“ dugme.

 

Zaboravio sam svoju lozinku! Šta da radim?

Kliknite na dugme „Prijavi se“. Pored polja za prijavu imate dugme „Zaboravili ste lozinku?“. Kada kliknete na link pratite uputstva.

 

Kako mogu da se prijavim za novosti na Brandsupply.rs?

Svi članovi (dizajneri i klijenti) će dobijati novosti vezane za Brandsupply.rs nekoliko puta godišnje.

 

Da Krenemo...
Social Network

© Brandsupply, 2012 — 2016

  • Wire Transfer